قیمت سکه | قیمت سکه امروز | قیمت سکه سوم مرداد ۱۴۰۱

قیمت سکه در بازار چند؟ | جدول قیمت سکه

قیمت هر قطعه سکه طرح جدید بهار آزادی بر اساس نرخ بازار طلا، جواهر و سکه تهران ۱۵میلیون و ۵۰ هزار تومان است.
کد خبر: ۱۳۷۳۲۳۱

قیمت سکه طرح جدید همچنان در کانال ۱۵ میلیون تومانی ماند. قیمت سکه نوسان دارد. روند افزایشی قیمت سکه ادامه خواهد داشت. علت افزایش قیمت سکه چیست؟ جدیدترین قیمت سکه را در جدول زیر مشاهده کنید.

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، امروز (۲۴ تیر ۱۴۰۱) قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۱۵ میلیون و۵۰ هزار تومان ، سکه تمام طرح قدیم ۱۴ میلیون و ۴۰۰ تومان، نیم سکه ۸ میلیون ۲۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و۷۲۷ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون ۳۹۲ هزار تومان معامله می‌شود.

محصول  نرخ (تومان)
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید  15.050.000
سکه تمام طرح قدیم  14.400.000
نیم سکه بهار آزادی 8.250.000
ربع سکه بهار آزادی

5.250.000

سکه گرمی  3.100.000
اونس جهانی  یک هزارو727دلار  و 15 سنت
طلای ۱۸ عیار  1.392.200

 

قیمت سکه امروز ۱۴۰۱/۰۴/۲۳

امروز قیمت سکه امامی در بازار افزایش یافت و با رشد ۶۶ هزار تومانی که تجربه کرد، ۱۵,۰۶۵,۰۰۰ (پانزده میلیون و شصت و پنج هزار) تومان نرخ گذاری و معامله شد.

به گزارش دنیای اقتصاد، قیمت سکه امامی، نیم سکه و ربع سکه امروز در بازار افزایش یافت.

قیمت سکه امامی امروز

قیمت سکه امامی به 15,065,000 (پانزده میلیون و شصت و پنج هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش 0.43 درصدی داشته است.

نیم سکه، امروز به ۸,۳۰۰,۰۰۰ (هشت میلیون و سیصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۷۲ درصدی داشته است.

همچنین ربع سکه با افزایش ۰.۱۳ درصدی نسبت به روز قبل ، ۵,۲۵۰,۰۰۰ (پنج میلیون و دویست و پنجاه هزار) تومان معامله شد.

قیمت سکه گرمی امروز

هر سکه گرمی در بازار داخلی هم ۳,۱۰۰,۰۰۰ (سه میلیون و یکصد هزار) تومان قیمت خورد.

چرا قیمت سکه حباب دارد ؟

عده ای از معامله گران به سفر بایدن به خاورمیانه چشم دوخته اند و معتقدند در صورتی که نرخ دلار با توجه به این سفر رشد را تجربه کند ممکن است قیمت سکه هم اندکی جان بگیرد .

به گزارش اقتصادنیوز، روز گذشته از حباب سکه اندکی کم شد اما عده ای از معامله گران همچنان در برابر کاهش قیمت سکه از خود مقاومت نشان دادند . قیمت هر قطعه سکه امامی در روز چهارشنبه بین محدوده 14 میلیون و 995 هزار تومان تا 15 میلیون و 50 هزار تومان معامله شد.

از نظر تحلیلگران یکی از دلایلی که موجب حباب سکه شده کاهش چشمگیر قیمت اونس طلا در روزهای اخیر بوده است. قیمت طلای جهانی در روز های اخیر بیش از 70 دلار ریزش را ثبت کرده است. این فلز گران بهای جهانی در زمان نوشتن این گزارش 1728 دلار بود .

با این حال عده ای از معامله گران به سفر بایدن به خاورمیانه چشم دوخته اند و معتقدند در صورتی که نرخ دلار با توجه به این سفر رشد را تجربه کند ممکن است قیمت سکه هم اندکی جان بگیرد .

عده ای از سکه بازان برای حفظ دارایی های خود از موج تورم کمتر در موقعیت فروش قرار گرفته اند و بیشتر نظاره گر بازار هستند .

دو پیش بینی متفاوت از قیمت سکه ۲۱ تیر 1401

قیمت فلز گران بهای داخلی در چند روز اخیر کانال ۱۵ میلیون را حفظ کرده است.

به گزارش اقتصادنیوز، بازار سکه روز گذشته با مقاومت سکه بازان روبرو شد. قیمت فلز گران بهای داخلی در چند روز اخیر کانال ۱۵ میلیون را حفظ کرده است.

محدوده فعالیت قیمت سکه

قیمت هر قطعه سکه امامی دیروز بین پله اول و دوم کانال ۱۵ میلیون تومان معامله شد و سکه بازان حاضر نبودند که فلز زرد رنگ داخلی را زیر ۱۵ میلیون و ۵۰ هزار تومان بفروشند.

ارزش ذاتی سکه با قیمت بازار بیش از ۲ میلیون تومان اختلاف را نشان می دهد و حباب سکه به ۱۸ درصد‌ رسیده بود. فعالان بازار معتقدند حباب قابل توجه سکه باعث شده خرید سکه پر ریسک شود.

مقاومت سکه دیروز در حالی اتفاق افتاد که قیمت اونس طلا ریزش کرد و تا ۱۷۳۵ دلار پایین آمده بود.

برخی از تحلیلگران معتقدند اگر قیمت طلای جهانی رشد را تجربه کرده بود این امر می توانست موجب افزایش ارزش ذاتی سکه شود اما با کاهش قیمت اونس طلا ارزش ذاتی سکه هم نتوانست تقویت شود.

تحلیلگران فنی معتقدند در صورتی که مرز ۱۵ میلیون تومان شکسته شود احتمالا سکه به سمت ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان حرکت خواهد کرد.

با این حال عده ای از معامله گران می گفتند اگر در روز جاری قیمت دلار رشد کند این امر می تواند از کاهش قیمت سکه جلوگیری کند.

شرایط سخت برای قیمت سکه

اقتصادنیوز نوشت: به دنبال ریزش قیمت اونس طلا فاصله ارزش ذاتی سکه با قیمت بازار به بالای ۲ میلیون تومان رسید و حباب چشمگیر سکه موجب ترس سکه‌بازان شد. آنها معتقدند در شرایط فعلی در موقعیت خرید قرار گرفتن غیر منطقی است.

اواخر هفته گذشته بود که رعشه به جان قیمت طلای جهانی افتاد.

قیمت اونس طلا هفته قبل بعد از ماه ها کانال ۱۸۰۰ دلار را از دست داد و از نیمه‌کانال ۱۷۰۰ دلار هم پایین رفت. به عبارت دیگر قیمت اونس طلا به قبل از جنگ روسیه و اوکراین برگشت.

به باور فعالان، بازار سکه با تقاضای مازاد روبرو شده و احتمالا قیمت سکه با ریزش همراه شود، بنابراین خریداران با هوشیاری کامل نسبت به خرید سکه اقدام کنند که احتمال تشنج قیمت سکه وجود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها